مرکز اخبار فیلم و سریال

چگونه شخصیت های The Walking Dead واقعاً باید به نظر برسند

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۸ ب.ظ

AMC's The Walking Dead اکثر اوقات اتفاقات مهم سری کتابهای طنز رابرت کرکمن را با همین نام دنبال کرده است. طنز سیاه و سفید کیرمن ، که در سال 2003 آغاز شد ، حاوی محتوای کمی بیش از حد برای نمایش است. در نتیجه ، AMC طی سالها تغییراتی پویا ایجاد کرده است ، که عمدتا مربوط به شخصیتهای نمایش است. انتظار می رود چند Walker و Headshots را با مقایسه شخصیت های تلویزیون The Walking Dead با منبع منبع مقایسه کنیم. همانطور که انتظار دارید ، اسپویلرهای قابل توجهی برای کسانی که با هیچ کدام از نسخه های داستان سرگرم نیستند ، وجود دارد.

ریک گریمز

در حالی که شباهت بازیگر انگلیسی اندرو لینکلن به معاون ریک گریمز در منابع منبع بسیار جالب توجه است ، حتی وقتی ورزش یک ریش را انجام می دهیم ، نمی توانیم به تفاوت چشمگیری توجه کنیم: او هنوز هم هر دو دستش را گرفته است. هنگامی که فرماندار ریک ، گلن و میکون را در شماره 28 اسیر می کند ، قبل از شکنجه و تجاوز به میکون ، دست راست ریک را قطع می کند ، که برای تلویزیون بسیار تغییر یافته بود. همه قساوت های وحشتناک به کنار ، ما احساس می کنیم که وضعیت عضو رسمی افسانه گریمس نقش مهمی در رشد شخصیت مرل دیکسون (بعداً در مورد دیکسون ها دارد) بازی کرده است ، اما هنوز جالب است که ببینیم ریک با این تک آهنگ آخرالزمانی سیاه و سفید روبرو است. -با قاطعیت ، برای گفتن

شین والش

جان "Punisher" برنتال کار به تصویر کشیدن شریک و بهترین دوست ریک ، شین انجام داد. مأمور والش پس از اعتقاد بر اینکه در بیمارستان درگذشت ، با همسر ریک ، یک رابطه دارد ، که با بازگشت ریک و تمام شدن او در دوران بارداری ، همه نوع مشکل ایجاد می کند. پسر ریک ، کارل شین را در هر دو نسخه شلیک می کند ، اما شرایط کاملاً متفاوت است. در کمیک ها ، شین توسط کارل اشک آلود سعی در محافظت از پدرش در میان یک درگیری بزرگ از طریق گردن می گیرد. در حالی که در تلویزیون ، ریک در پایان فصل دو شین را به قتل می رساند و کارل برای نجات پدرش شین زامبی را شلیک می کند. ما هرگز تصویر طنز از ریک حفر قبر شین را فراموش نخواهیم کرد تا یک گلوله نهایی را به جمجمه دوست ارجاعشده خود بگذارد.

فرماندار

یکی از بزرگترین تغییرات در مجموعه تلویزیونی ، نمایش بازیگر کهنه کار دیوید موریس از والی در طول فصل های سه و چهار فیلم The Walking Dead است. استاندار موریس به طور جداگانه تغییر می کند ، فرماندار موریس ورزش نمی کند که سبیل های باریک و دنده ای داشته باشد ، که تقریباً نشانه ای از داستان های چقدر شرور اوست. مهمتر از همه ، آسیب دیدگی چشم فرماندار به دست میکون در هر دو نسخه در دو طرف مقابل صورت او اتفاق می افتد. میشون پس از تحمل رشادت های استاندار در مواد اولیه ، آزاد می شود و در عوض او را شکنجه می کند. او او را گچ می گیرد ، چشم را با قاشق برداشته و برای اندازه گیری خوب بازوی راست خود را خرد می کند. در حالی که به وضوح این اتفاق در تلویزیون رخ نداد ، ما امیدواریم که برخی از عصبانیت میکون برای قسمت های بعدی برای نگان نجات پیدا کند.

کارل گریمز

کارل مجبور شد به سرعت بالغ شود تا با محیط پر از زامبی خود سازگار شود ، اما در بیشتر قسمت ها چندلر ریگز کار بازی نقطه ای را برای بازی در نقش پسرش ریک انجام داده است. بر خلاف فرماندار ، کارل همان نمایش را که در کمیک ها از دست داد ، اما به دست یک تیرانداز متفاوت از دست می دهد. در حالی که کارل از کلاه معاون پدرش در هر دو نسخه استفاده می کند ، سرانجام درپوش و چشم خود را به نفع یک جفت عینک آفتابی با یک لنز تیره می کند. این نمادی از درگیری درونی کارل است ، زیرا او گاهی اوقات یک طرف تاریک تر و عصبانی را به نمایش می گذارد که منجر به تصمیمات بسیار بی رحمی می شود. ما کنجکاو هستیم که ببینیم پسرش به بزرگسالی چه خواهد رسید؟

میکون

تصویر بازیگر زیبای زیمبابوه ، دانایی گوریرا ، میخون با شمشیر سامورایی در مقایسه با مواد منبع کاملاً تصویر است. گوریرا آنقدر به میز می آورد که مهربانی ، قهر و خشونت میکائن را در کمیک ها جلب می کند. واضح تر اینکه ، او نگاه کاملاً پایین دارد. در حالی که آندره در کمیک ها نمی میرد و در نهایت دوست دختر ریک می شود ، ما روابط ریچون را دوست داریم که در فصول اخیر نمایش شکوفا شده است. رابرت کرکمن و AMC عزیز: لطفا او را هرگز از بین نبرید.

نگان

هر آنچه که هواداران در فصل پایانی شانزدهمین دوره حضور داشتند و شش فصل داشتند ، جفری دین مورگان ، فارغ التحصیلان Supernatural و فوق العاده ، یک کار خارق العاده را انجام دادند. چارلی آدلارد هنرمند در ابتدا نگاه نگان را بر اساس نظر هنری رولینز ، نوازنده / بازیگر ، که در واقع استماع بازی نگان در این نمایش را بر عهده داشت ، بنا نهاد اما AMC با مورگان به پایان رسید ، احتمالاً به دلیل اینکه تجربه بازیگری بیشتری دارد. در حالی که فرماندار از AMC با نظافت و تمیز تر عمل می کرد ، افراد نمایشگر تصمیم می گرفتند که مورگان مقادیر خوبی از مواد مغذی نسبت به همتای چاپی خود داشته باشد. با این وجود ، مورگان نگاهی کلی به تصویر می کشد ، در حالی که صدای تندی در عین حال موذیانه در صداش به صدا در می آورد ، که به هنگام خواندن خطوط مقدماتی خود به گروه ریک - تقریباً کلامی از این رمان گرافیکی ، عالی به نظر می رسید.

کارول پلیر

در حالی که دانایی گوریرا تجسم زنده میکونی جوهر شده است ، شباهت و شخصیت ملیسا مک کارید دقیقاً برعکس کارول از کمیک است. هر دو کارول

در مقابل شرایط سخت و طاقت فرسا ، بسیار مهربان و بی قدرت شروع کنید ، اما تیم AMC تصمیم گرفت نسخه خود را از کارول بدترین وضعیت بدارد. بینندگان ، کارول را زنی شکسته می دانند که با تبدیل شدن به یک بازمانده سخت شده ، به مرگ دخترش پاسخ داد و تبدیل به یکی از قویترین اعضای تیم ریک شد. در کمیک ها ، او سعی می کند به یک رابطه شکسته با Tyreese ، که در پایان به تقلب کردن او با Michonne می پردازد ، کمک کند. پس از تلاش ناموفق برای برقراری رابطه صمیمی با ریک و لری ، سرانجام اجازه می دهد زامبی او را نیش بزند و دختر خردسالش سوفیا را در این روند تنها بگذارد. تفاوت دیگر رمان گرافیکی: سوفیا یکی از معدود اعضای اصلی گروه است که تا به امروز زنده مانده است.

داریل دیکسون

متأسفیم ، مردمی: داریل دیکسون مورد علاقه طرفداران کاملاً بی نظیر برای سریال های تلویزیونی است ، همانند برادرش ، مرل. در حالی که اندرو لینکلن ممکن است به نورمن ریدوس به عنوان دومین فرمان وی در طول فصول بعدی نمایش اعتماد کند ، این نقش اغلب در نسخه های سیاه و سفید به شخصیت های دیگر داده می شد. موتور سیکلت عالی داریل را با میلگردهای سبک آویز میمون به یاد دارید؟ متأسفانه ، کیرکمن معتقد است که برادران دیکسون هرگز در این سریال چاپ نخواهند شد. این امید است که نگان در پایان فصل ششم در جهت دارل نبود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
احد لسانی