مرکز اخبار فیلم و سریال

The Walking Dead رویای عاشق یک تخم مرغ عید پاک است زیرا این نمایش پر از ادای احترام پنهان به مبدأ کمیک آن ، سایر حماسه های زامبی و موارد دیگر است. از میان جذاب ترین سری های دیگر ، خواهر AMC با نام Breaking Bad برخی از باهوش ترین وینک ها را دریافت کرد. یکی از این موارد ظاهر متامفتامین آبی در یک کیسه دارویی بود که در فصل دوم نشان داده شد. از سوی دیگر ، یک فروشنده مواد مخدر با استفاده از "b-word" در گفتگو به عنوان مرجعی به ظاهر مستقیم از شخصیت آرون پل ، جسی پینکمن ، اشاره کرد. این ارتباطات به اندازه کافی قابل ملاحظه بوده اند که حتی الهام بخش برخی از نظریه پردازان برای پیوستن به جدول زمانی این دو نمایش و ایجاد رابطه علت و معلولی بین کنش شیمیایی والتر وایت و شروع طاعون زامبی ها هستند. سلام ، هر چیزی ممکن است زیرا The Walking Dead هنوز توضیح نداده که کجا و چرا عفونت واکر اتفاق افتاده است.

مانع زبان خنده دار
گتی ایماژ

استیون یون در سئول کره جنوبی متولد شد ، بنابراین والدینش وقتی می دانند که کاملاً می دانند چه اتفاقی در این نمایش می افتد چیزی از موانع زبانی برخوردار است. ظاهراً ، در لحظه سردرگمی ، آنها به او گفتند تا از مک بوبرید همکار ستاره برای یک زمانی که او را نجات داد ، اطمینان حاصل کند. حتی بعد از اینکه یون سعی کرد توضیح دهد که همه اتفاقاتی که در این نمایش رخ می دهد خیالی است ، پدرش اصرار داشت که از او تشکر می کند ، بنابراین او نیز این کار را کرد.

سگ قهرمان

دولی ، سگ با زندگی واقعی که در فصل چهارم The Walking Dead's The Walking Dead's Season چهارم به کارگردانی داریل و بث بازی کرد ، یک قهرمان واقعی زندگی بود. او هنگام دفاع از صاحبش از یک کارواش ، چشم راست خود را از دست داد. شجاع ترین کاستومبرگ همیشه؟

سطح آرایش زامبی

با وجود لوازم اضافی زامبی شده در هر قسمت خاص ، بخش آرایش باید انتخاب کند که اعضای جمع آن کار کامل را انجام می دهند ، بنابراین Greg Nicotero و تیمش سه سطح آرایش زامبی را ابداع کرده اند. "قهرمان" وجود دارد (یعنی آنها را از نزدیک مشاهده خواهید کرد ، بنابراین به شکل کامل بدن نیاز دارند). "وسط وسط" (بازیکنان زمینه ای که برخی از چهره ها را لمس می کنند). و "پس زمینه عمیق" (مردم فقط به اندازه کافی بسیار دور دیده شده اند تا بتوانند ماسک بدون هیچ گونه آرایش ای بپوشند). هرچند مهم نیست که مشخص شود ، همه آنها باید به "دانشکده زامبی" بروند تا یاد بگیرند که چگونه مانند بقیه تلخ ها حرکت کنند.

هنوز زمان سبز شدن ، حتی در آخرالزمان
گتی ایماژ

گیل آنه هارد ، تهیه کننده Walking Dead ، این اتهام را به سمت کاهش رد کربن در این نمایشگاه سوق داده است. Hurd با انگیزه علاقه شخصی خود به دوست داشتن محیط زیست ، تلاش های پیشگویی را برای ساختن این نمایش بدون کاغذ انجام داد (آنها از برنامه Doddle برای برگه های تماس با دستگاه های بازیگران و خدمه استفاده می کنند) ، از وسایل نقلیه با سوخت مناسب تر استفاده کنند ، از بطری های قابل استفاده مجدد استفاده کنند. بطری های پلاستیکی آب ، و به سمت مواد پایدار تر حرکت کنید.

همه همسایگان از سایت تولید خوشحال نیستند

شاید فکر کنید زندگی در یک شهر کوچک که یکی از بزرگترین بازدیدهای تلویزیون از آن ساخته شده است ، یک رفتار درمانی باشد ، اما برای برخی از ساکنان Senoia ، جورجیا ، تجربه تبدیل شدن به یک مینی هالیوود در بعضی مواقع ناخوشایند بوده است. همانطور که توسط ABC News گزارش شده است ، برخی از بومیان Senoia از اینکه خواسته شده فعالیت خود را در زادگاه خود تغییر دهند به دلیل نزدیکی آن به مجموعه - از گرفتن عکس تا پیرایش درختان ، اذیت شده اند و نشان می دهند که مقامات قدم برداشته اند تا آنچه را انجام می دهند تعدیل کنند. رفتارهای بسیار معمولی در نظر گرفته شود.

توجه بیشتر باعث ایجاد ارتش از "Walker Stalkers" شده است - این یعنی هوادارانی که به امید گرفتن یک نگاه اجمالی به شهر متوسل می شوند - این هم یک مزیت کسب و کار است و هم یک سردرد برای افراد محلی ، به ویژه هنگامی که صحنه های انفجاری در نزدیکی یکی از آنها فیلمبرداری می شود. محلات اگرچه برای جبران مشکلات ، برخی خانواده ها ماهیانه 400 دلار حق بیمه دریافت می کنند و برخی دیگر از برخی از بازیگران به صورت حضوری تشکر می کنند.

پنهان کاری اسپویلرها سخت بوده است

اگرچه مرگ و میر شخصیت های خاص توسط کمیک ها پیش بینی شده بود ، The Walking Dead به اندازه کافی از منبع اصلی خود منحرف شده است تا هنوز شگفتی های فراوانی را برای مخاطبان خود نگه دارد. اما واقعیتهای بیشماری وجود داشته است که باعث ایجاد اسپویلرهای عمده شده است. به عنوان مثال ، همانطور که کرکمن به رولینگ استون گفت ، عکس هایی از جان برنتال به عنوان شین در لوازم آرایش واکر مانند آتش سوزی در اینترنت پخش شد که پس از واکر استالکرز موفق به گرفتن چند عکس از تولید در حال انجام شد. این نشت باعث شد تا تولیدکنندگان به طور رسمی وارد منطقه هراس شوند - خوشبختانه ، او گفت ، "نتیجه گیری ها بالا رفت" به عنوان نتیجه ناخوشایند.

سایر طرفداران مرگ در اوایل زمان توسط هواداران دقیقاً پیش بینی شده اند که برنامه های تولید اعضای بازیگران را مورد توجه قرار داده اند و حتی اخبار اطراف ستاره ها را نیز منتشر کرده اند. به عنوان مثال ، هنگامی که استیون یون در ماههای بین فصل های ششم و هفتم نقش یک فیلم را به دست آورد ، طرفداران زیادی را از خود نشان داد که او ممکن است در انتهای دریافت نوسان مرگبار نگان ، مرد رمز و راز باشد. در همین حال ، Sonequa Martin-green بازیگر نیز در سریال جدید نقش اصلی را از آن خود کرد و مانند ساعت های کاری ، در قسمت های سریال به زودی پس از خبر درگذشت. به عبارت دیگر ، نگه داشتن چشم در تجارت فیلم برای اخبار مربوط به هر gi

عضو بازیگران Walk Walk Dead ثابت کرده است که روشی بسیار مطمئن برای پیدا کردن چه کسی در لیست قتل نشان می دهد ، حتی اگر چیزی از مجموعه نشت نکند.

مرگ یک شخصیت باعث عصبانیت شد - اما نه به دلیلی که فکر می کنید

در حالی که مرگ و میر بسیاری از شخصیت های ویرانگر در سال های گذشته در The Walking Dead اتفاق افتاده است ، یکی از قتل ها بطور خاص صاحبان مفسده بود. در فصل ششم ، دکتر دنیس کلوود از مریت وور کشته شد و این فقط واقعیت این نبود که او به شکلی درگذشت که منظور از آن در کمیک ها بود ، برای ابراهیم که دارای سبیل سبیل بود اتفاق می افتد. او همچنین بعنوان هوادارانی که پس از رحلت مخاطبان خود را برای پخش هوا پخش می کردند ، نبود. در عوض ، این واقعیت بود که مرگ وی به روند فزاینده ای از آن فصل اضافه شد که در آن شخصیت های لزبین به طور معمول و بدون اعدام در نمایش های مختلف اجرا می شدند.

این نمایش بلافاصله پس از پخش این قسمت به نمایش درآمده است تا بتوانید در سال 2016 با بازی در طوفان "دفن همجنس خود را دفن کنید" که به نظر می رسید خیلی رایج در تلویزیون اصلی نیست - 100 ، Orange Is the Black Black ، The Vampire Diaries و Pretty Little Liars نیز بودند. در بین متخلفین سال در مورد این بحث ، ویور به دیلی بیست گفت: "من به این طریق فکر نمی کردم. ... من مطمئن نیستم که این چیزی است که در اینجا اتفاق می افتد اما احساسات را خیلی خوب می فهمم"

یک فصل مخصوصاً برای بازیگران (و مخاطبان) بدبخت بود

همانطور که از منابع خبری آنها در رسانه های اجتماعی مشهود است ، به نظر می رسد بازیگران The Walking Dead's با وجود گرما ، ساعات طولانی و مواد آخرالزمانی که در این نمایش حضور داشتند ، زمان خوبی برای فیلمبرداری این سریال ندارند. اما نیمه اول فصل 7 ، سطح خشونت بالا که باعث شده بسیاری از تماشاگران را به خوبی رها کنند ، برای بازیگران درگیر در تولید بدبختانه بود.

برای نورمن ریدوس ، این عامل جدایی بود که باعث می شد قسمت ها "خشن" شوند و همین موضوع برای لنی جیمز نیز صدق کرد ، که برای بخش بزرگی از فصل ، شخصیت او جدا از بقیه بود. با این حال ، برای دیگران ، محتوای وحشیانه این فصل بود که آنها را از نظر احساسی گذراند. جفری دین مورگان به مجله مصاحبه گفت که وی به دلیل صدمه زدن به دوستانش روی صفحه ، از گاز خارج شد. "همه آنها آدم های خوبی هستند ، و من آنها را دوست دارم - کل بازیگران" ، بنابراین برای ادامه سوار کردن به سختی که من سوار آنها می شوم ، در بین اینها طول می کشد ، خدایا ، باید نفس خود را کمی جلب کنید. کمی ، "او گفت. "این در همه زمانها خیلی مهم بود. شاه در همه اوقات سنگین بود. در نمایش که پخش می شود ، دیگر هیچ اجاره ای وجود ندارد و 10 روز برای ما اینگونه بوده است. فقط 40 دقیقه از آن زمان نگذشته است ؛ 10 روز از آن ، هر روز ، تمام روز. "

بزرگترین تغییر از کمیک صرفاً به دلیل راحتی بوده است

یکی از بارزترین نادیده گرفتن تحولات The Walking Dead از کتاب به صفحه نمایش ، این واقعیت است که ریک هنوز دو دست داشت. در کمیک ها ، فرماندار دست راست ریک - سمت تیرانداز خود را قطع می کند - نه کمتر - بنابراین وقتی شخصیت در فصل سوم وارد صحنه شد ، بسیاری از خوانندگان برای اجتناب ناپذیر مهار شدند. اما هرگز این اتفاق نیفتاد.

یک زن و شوهر کوچک و حیرت انگیز در این رویداد وجود داشته است ، مانند شخصیت خاص نمایش که مرل مجبور شد دست خود را قطع کند تا از دست داشتن در یک پشت بام فرار کند و نگان تهدید کند که دست کارل را در فصل هفتم قطع می کند. اما ریک هنوز با دو مشت کاملاً کاربردی کار می کند. با این حال ، به دلیل عدم علاقه یا وفاداری به ماده منبع که این تغییر صورت گرفته است ، نیست. کرکمن در سریال Reddit AMA تصمیم خود را صرفاً عملی توصیف کرد و نوشت: "برای روشن شدن ، فکر می کنم قطع کردن دست ریک [خاموش] هنگامی که ما این کار را کردیم GREAT برای طنز بود .فقط اینکه در یک رسانه دیگر سخت تر خواهد بود. برای خاموش کردن ، ما در طنز تقلب می کنیم زیرا همه چیز در حال حرکت نیست. شما نمی توانید این کار را در نمایش انجام دهید. می بینید که ریک قادر به بارگیری اسلحه خود نیست و مواردی از این دست. CGI قطع کردن ریک دست گران است ، اما ما آن را با پای هرشل انجام دادیم ، بنابراین اگر به شدت از دست دادن ریک احساس کردیم ، این کار را می کردیم. "

انتظار می رود بازی نهایی خوش بینانه باشد

این نمایش ممکن است از برخی جنبه های مهم از سریال های طنز در حال حاضر کیرکمن فاصله گرفته باشد ، اما نویسنده هنوز هم تأثیر خلاقیت زیادی دارد و می گوید- بنابراین در The Walking Dead وجود دارد و به گفته وی ، طرفداران می توانند منتظر پایان هر دو نسخه باشند. . وی در بازدید از WTF Podcast (از طریق Variety) به مارک مارون گفت: "این یک نمایش بسیار محبوب است ، و [به نظر می رسد [مدیران در AMC] می خواهند 50 فصل را در پیش بگیرد و ممکن است برای 50 فصل هم بگذرد. قطعاً یک نقطه پایان در مقطعی. " وی در ادامه افزود: در حالی که ممکن است حال حاضر برای شخصیت های او دشوار باشد ، اما مبارزه با سگ برای بقا باید روی یک یادداشت بالا پایان یابد و گفت: "من داستان را از ابتدا تا انتها می بینم ، در طی سالهای بسیاری ، سالهای بسیاری ، بنابراین من. فکر کنید این یک داستان بسیار امیدوارانه در مورد بشریت است که بتواند بر این وضعیت غیرقابل تحمل ، آخرالزمانی غلبه کند ... این فقط انجام این کار را به مدت طولانی می طلبد. "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
احد لسانی