مرکز اخبار فیلم و سریال

آنچه بازیگران The Walking Dead به نظر بچه ها می رسید

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۹ ب.ظ

دلیلی وجود دارد که شخصیت اصلی فیلم The Walking Dead نام خانوادگی Grimes را دارد. نیمی از زمانی که هر یک از بازمانده های نمایش را روی صفحه می بینیم ، آنها در لجن بعد از آخرالزمانی و لجن زامبی پوشیده می شوند. بنابراین وقتی همتایان واقعی خود را تمیز می کنند و به فرش قرمز برخورد می کنند ، به خصوص خیره کننده هستند. آنها حتی در این تصاویر پرخاشگرانه قابل تحسین از دوران جوانی خود نیز قابل تشخیص نیستند.

اندرو لینکلن - کلانتر ریک گریمز
تصاویر YouTube / گتی

سپس: اندرو لینکلن (نا اندرو جیمز کلاترباک) از لندن تگرگ می کند و علاقه ای به بازیگری در نوجوانی نشان داده است. او نام صحنه خود را پس از تحصیل در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک انتخاب کرد و اولین قسمت واقعی خود را در یک قسمت از سایتهای آمریکایی فرود آورد. تقریباً یک دهه قبل از آنکه او نقش دوم خود را که به تازگی دیده می شود ، به عنوان عاشق ، علامت گذاری به عنوان علامت گذاری در عشق ، در واقع ، به زمین بیاید.

اکنون: از زمان تبدیل شدن به کلانتر ریک گریمز برای فیلم The Walking Dead ، لینکلن یک تسویه حساب یک نمایش ، باهوش کار بوده است ، اما او تلاش زیادی را برای مهمترین نقش خود از همه انجام می دهد: پدر. وی به The Guardian گفت: "والدین من وظیفه فرزندآوری خود را مهمترین نقش آنها در زندگی می دانند و هدف من این است که آرزو کنم."

چندلر ریگز - کارل گریمز
تصاویر YouTube / گتی

سپس: چندلر ریگ فقط هفت سال داشت که برای اولین بار شروع به بسته بندی گرما برای بازگشت به واکرها کرد. بله ، دلیل او چنین طبیعی در قلمرو ارواح این است که پس از بازی در فیلم کوتاه عیسی ا زامبی ، فیلم کوتاه این وضعیت را برای او انجام داده است. مجموعه Walking Dead نیز برای او بازگشت به خانه بود ، زیرا او بومی آتلانتا ، جورجیا است ، جایی که این نمایش فیلمبرداری شده است.

Now: Riggs در تریلر رحمتی در سال 2014 ، بر اساس داستان کوتاه Gramma از استفان کینگ ، بازی کرد و خط وحشت خود را ادامه داد و با تلنگر تهاجم خانگی به تماشای خود ادامه داد.

نورمن ریدوس - داریل دیکسون
تصاویر YouTube / گتی

سپس: نورمن ریدوس بعد از انتقال به L.A و به عنوان مکانیک موتور سیکلت ، فعالیت خود را به طور اتفاقی شروع کرد. وی در یک مهمانی در یک شامگاه شبانه روزی کشف شد و در میمیک گیلرمو دل تورو نقش ایفا کرد ، پس از آن نقش ها شروع به چرخیدن کرد.

حالا: استماع اصلی فیلم Reedus برای فیلم The Walking Dead برای بازی در نقش مرل دیکسون بود ، اما قبلاً به بازیگر مایکل روکر داده شده بود. نمایش execs او را خیلی دوست داشت که آنها داریل دیکسون را برای او ایجاد کردند ، دانستن اینکه شخصیت به چنین محبوب طرفداری تبدیل می شود. او علاوه بر تکان دادن کمان خود در نمایش ، او همچنین یک علاقه مندان به دوچرخه است و آن شور و شوق را در AMC's Ride با نورمن ریدوس دنبال می کند.

ملیسا مک برید - کارول پلیتر
تصاویر توییتر / گتی

سپس: ملیسا مک برید در اوایل دهه 90 بازیگری را شروع کرد و در یک قسمت از ماتلاک شروع به کار کرد ، اما او همچنین به عنوان کارگردان بازیگری در پشت صحنه کار کرد. به دلیل ارتباطش با فصل اول 1 ، فرانک دارابونت ، که او را در اقتباس خود از استفان کینگ The Must بازی کرد ، مک برید به عنوان رابطه با کارول در TWD انتخاب شد. او بعداً در فیلم Lifetime Living Proof پیش از ورود به سرزمین ارواح ظاهر شد.

اکنون: آخرین اعتبار مکبرید به عنوان مدیر بازیگران در سال 2010 ، حدوداً هنگامی که او کار خود را در زمینه مرده آغاز کرد ، آمد. این روزها ، به نظر می رسد که وی با TWD و فیلم هایی مانند The Reconstruction of William Zero و The Happys در مسیر حرفه ای حرفه ای خود متمرکز شده است.

استیون یون - گلن ری
تصاویر YouTube / گتی

سپس: استیون یون در سئول کره جنوبی متولد شد و خانواده وی هنگام کودکی به آمریکای شمالی نقل مکان کردند. او روانشناسی را در کالج تحصیل کرد و والدینش امیدوار بودند که وی حرفه ای را در رشته پزشکی یا حقوق دنبال کند. او علاقه ای به بازیگری داشت و برای پیگیری علاقه خود به بداهه به شیکاگو نقل مکان کرد و قبل از نقل مکان در لس آنجلس به شهر ثانویه برخورد کرد. قبل از مرگ ، او نقش های زیادی را در نمایش هایی مانند The Big Bang Theory و Law & Order: LA بازی کرده بود ، اما بزرگترین شکست او هنگام فرود آمدن بخشی از گلن ری اتفاق افتاد.

اکنون: یون از زمان تبدیل شدن به عنوان اصلی در صفحه نمایش کوچک ، چندین پروژه را حل و فصل کرده است ، از جمله چند نقش تلویزیونی cameo در پدر آمریکایی! and Drunk History و یک نقش منظم در Voltron: Legendary Defender. او همچنین فیلم هایی مانند I Origins و جون هو بونگ Okja را به روی صفحه نمایش بزرگ حرکت کرده است.

لورن کوهان - مگی گرین
اینستاگرام / گتی ایماژ

سپس: اگرچه لورن کوهان در ایالات متحده متولد شد ، خانواده او هنگام نوجوانی در ایالات متحده اقامت گزیدند (او هنوز با یک لهجه متفاوت از لهجه صحبت می کند). وی پس از تحصیل درام در کالج ، کار خود را در اواسط دختران با فیلم هایی مانند Van Wilder: Rise of Taj and Death Race 2 آغاز کرد و با ایفای نقش در Supernatural و کوتاه ، البته به یادماندنی کوتاه در مورد Vampire ، برخی از حرفه های جدی را بدست آورد. خاطرات

بعد: علاوه بر به نمایش گذاشتن نیمی از پرفروش ترین زوج آخرالزمان ، کوهان با پروژه هایی مانند نقش بازیگر نقش اول خود در تلنگر ترسناک The Boy و یک بخش کوچک در Batman v Superman: Dawn of عدالت (مخالف وفادار TWD جفری دین مورگان ، که نقش Negan شرور را بازی می کند).

دانایی گوریرا - میشی

onne
تصاویر Tumblr / Getty

سپس: دانایی گوریرا در آیووا متولد شد و در کشور بومی خانواده زیمبابوه بزرگ شد ، جایی که وی قبل از تحصیل روانشناسی در کالج مکالستر و دستیابی به M.F.A به شدت در برنامه های درام مدرسه خود شرکت کرد. در دانشکده معتبر هنر Tisch در NYU. بعداً او نه تنها به عنوان بازیگر بلکه به عنوان نمایشنامه نویس ، به شدت با صحنه تئاتر برادوی درگیر شد.

اکنون: او نه تنها راه خود را در اطراف شمشیر سامورایی برای TWD می داند ، بلکه گوریرا همچنان در تجارت تئاتر فعال است. بازی هولناک او در مورد صنعت برده جنسی سلبریتی ، تحت عنوان Eclipsed ، توسط جوایز تونی 2016 شناخته شد. گوریرا همچنین در بیوپیک All Eyez on Me (نقش بازیگرانش شامل لورن کوهان) و نقش اوکوی در پلنگ سیاه مارول نیز به دست آورد ، نقش مادر Tupac شکور را به دست آورد.

امیلی کینی - بث گرین
اینستاگرام / گتی ایماژ

سپس: امیلی کینی ، بومی نبراسکا قبل از عزیمت به نیویورک برای دنبال کردن جاه طلبی های صحنه خود ، درجه تئاتر را به دست آورد ، مهتابی را به عنوان یک پیشخدمت برای حمایت از خود به عنوان کار در نمایشنامه ها انتخاب کرد و نقش های مهمان را در برنامه های تلویزیونی مثل The Big C و The Good همسر برگزید. . در آن زمان که این دختر 25 ساله برای بازی در بت گرین 16 ساله در فصل 2 بازی TWD بازیگران بازی می شد ، او قبلاً یک رسم امیدوارکننده را ایجاد کرده بود که مهارت های خود را در چندین مدیوم تجربه می کرد.

اکنون: از زمان پایان خشونت آمیز بث در این سریال ، کینی با ایفای نقش های مکرر در مسترهای سکس ، نیک ، و محکومیت ، از ادامه موفقیت در صفحه کوچک برخوردار شده است. او همچنین علاقه های موسیقی خود را دنبال کرده و آلبوم استودیویی خود The Is War را در سال 2015 منتشر کرده است.

آلانا ماسترسون - تارا چامبلر
اینستاگرام / گتی ایماژ

سپس: علاقه آلانا ماسترسون به بازیگری ، تا حدودی از این واقعیت تشکر کرد که او با تماشای برادرانش در این زمینه بزرگ شد - از جمله آن ، دنی ماسترسون و نمایش دهه 70 ، دنی ماسترسون و مالکوم در کریستوفر ماسترسون میانه. شروع او در اواسط دهه 90 اتفاق افتاد ، هنگامی که در نقش جوان و فیلم The Young and The Restless ظاهر شد. حضورهای بعدی شامل یک مهمان در مالکوم و کارهای تکراری در روز اول است.

اکنون: علاوه بر اینکه این مقام را به عنوان تارا در دست گرفت ، مادرسون پس از او و دوست پسرش بریک استوول پس از استقبال از دختر مارلو در نوامبر 2015 ، نقش یک عمر را به عنوان مادر به زمین زد.

مایکل کودلیتز - Sgt. آبراهام فورد
تصاویر توییتر / گتی

سپس: قبل از شروع به تکان دادن بیشترین موهای دوست داشتنی در چهره نمایش ، مایکل کودلتز چند لحظه تلویزیونی و فیلم بسیار به یاد ماندنی در فیلم های در حال رشد ، بورلی هیلز ، 90210 ، باند برادران و ساوت لند (که به وی جایزه منتخب منتقدان را بدست آورد) داشت. 2013)

اکنون: از زمان تبدیل شدن به آبه مشکل آفرین اما محبوب ، کودلتز پرکاری صفحه نمایش کوچک خود را دست نخورده نگه داشته است و نقش مهمان های مکرر را در Ballers و House of Lies در زمان خرابی مرده اش به همراه دارد.

جاش مک ددریت - دکتر یوجین پورتر
اینستاگرام / گتی ایماژ

سپس: در TWD ، یوجین ممکن است فقط ناخواسته خنده دار باشد ، اما در زندگی واقعی ، تمام حرفه جوش مک ددریت را می توان به طنز او نسبت داد. او شروع کار خود را با مراجعه به یک برنامه رادیویی محلی ققنوس قبل از تلاش برای نمایش در مسابقه رقابت طنز Last Comic Standing ، سپس به بازیگری در پروژه هایی مانند Rehab for Rejects منتقل کرد و قبل از فرود در نقش 35 ساله بازنشسته شد. در The Walking Dead.

حالا: مک درمیت در برنامه دیگر برنامه AMC ، Mad Men ، یک مهمان دو بخشی داشت و همچنان با گروهی در لس آنجلس کار خود را ادامه می داد.

مسیحی سراتوس - روزیتا اسپینوزا
اینستاگرام / گتی ایماژ

سپس: طرفداران نیکلودئون شاید به خاطر نقش Suzie Crabgrass در راهنمای شبکه Survival School Ned's Declassified School Survival ، بهترین کریستین سراتوس را به یاد بیاورند ، اما طرفداران گرگ و میش مطمئناً او را به عنوان یکی از معدود شخصیت های انسانی که از این فیلم حماسه می کند یاد می کند.

اکنون: Serratos همچنان نقشهای TWD معمولی خود را با فیلمهایی مانند پرواز 7500 و Pop Star تکمیل می کند.

لوری هولدن - آندره هریسون
اینستاگرام / یوتیوب

سپس: مانند چند نفر دیگر ، لوری هولدن به لطف روابط کاری خود با فرانک دارابونت ، سرمربی فصل اول ، شروع به کار در TWD کرد و به خاطر بازی در سیلنت هیل بهترین شهرتش بود. L.A. بومی از سال 1980 به طور مرتب به عنوان بازیگر تلویزیون و فیلم فعالیت می کرد ، مدتها قبل از آنکه حتی مدرک تئاتر خود را در UCLA به پایان برساند و کارشناسی ارشد خود را در حقوق بشر در دانشگاه کلمبیا.

اکنون: پس از سقوط ویرانگر آندره در فصل سوم TWD ، هولدن به بازی در Dumb and Dumber To ، در نقش های عود ناپذیر در جرم های اصلی تلویزیون ، دست زد و یک استقلال مهمان را در شیکاگو فایر رزرو کرد. او همچنین زمان خارج از صفحه خود را به سازمان های بین المللی حقوق بشر اختصاص می دهد.

ست گلیام - پدر گابریل استوکس
NBC / گتی ایماژ

سپس: طرفداران TWD شاید به بهترین وجه ست ست جیلیام را به عنوان دوست محترم و مشهور تیم Rt ragtag بازماندگان بشناسند ، اما فیلمبرداری وی دارای لیست طولانی از پروژه های به یاد ماندنی است ، از جمله کارهای او در اوز ، سیم ، و اخیراً ، نوجوان گرگ MTV.

حال: جیلیام نقش های منظم را در دو نمایش شبکه ای از طریق TWD و Teen Wolf به نمایش می گذارد ، اما او همچنین همچنان با حضور در پلیس ایالتی و درام های بعدی تغییر در هوا ، فعالیت های فیلم خود را ادامه می دهد.

Chad L. Coleman - Tyreese Williams
NBC / گتی ایماژ

سپس: Chad L. Coleman در خارج از جهان آخرالزمان زامبی بخاطر کار خود در The Wire مشهور است ، و همچنین وی در تعدادی از نقش های کوچک در نمایش هایی مانند The Good Wife ، Burn Notice و Always Sunny در Philadelphia دیده می شود.

حال: پایان ناگوار شخصیت TWD او Tyreese هیچ کاری برای کند کردن زندگی واقعی او انجام نداد ، زیرا او از آن زمان نقش های مختلفی را در تعدادی از پروژه های صفحه نمایش کوچک از جمله نمایش در Roots و Arrow به نمایش گذاشته و نقش مهمی را در بازی Syfy's Expanse بازی کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
احد لسانی