مرکز اخبار فیلم و سریال

ابرقدرت های مردگان

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۴ ب.ظ

صحنه از I Am Legend

آیا کسی می تواند توضیح دهد که چرا فیلم های زامبی پیشنهاد می کنند وقتی ما مرده شویم ، شنوایی ما قدرت می یابد؟ فیلم های بی شماری آنتاگونیست های ناخوشایند را به تصویر می کشند که ، هرچند به ویژه از شر شر انگیزه ای ندارند ، اما قادر به حضور قربانیان خود با کمترین صدا هستند. سوال این است که ، چگونه گوش های انسانی آنها به طور ناگهانی تنظیم می شوند تا به چنین سطح خارق العاده ای برسند؟ زندگی ، نفس کشیدن انسان ها موجودات بی پروا هستند. کسب ناگهانی توانایی گربه مانند شنیدن قطره پین ​​، کمی نامفهوم است.

و سپس این توانایی چشمگیر آنها برای گزند زدن در مورد قربانیان وجود دارد ، به رغم این واقعیت که آنها دائماً با صدای بلند بلند می زنند و کشته می شوند و حتی به ضعف ترین انسان عذاب شده از رویکردشان هشدار می دهند. بسته به صحنه ، یک زامبی می تواند رویکرد خود را با فاصله از مایل دور کند یا ممکن است از یک گوشه در نقطه خالی پرش کند. و همه اینها با پیش بینی صفر از یک یا سناریوهای دیگر در حال وقوع است. این توانایی منحصر به فرد در نادیده گرفتن زحمت ، زوزه زدن و زدن آنها ، چیزی غیرقابل تعجب نیست.

عامل رسانه های اجتماعی
صحنه ای از جنگ جهانی Z

غالباً پیدایش شیوع زامبی به طور خلاصه در یک داستانی مورد بررسی قرار می گیرد ، اما روش محبوب برای بدست آوردن کارها ، کشیدن یک ریک گریمز ، نشستن از تفریح ​​زودهنگام و فرو رفتن در هرج و مرج است که همه چیز به طور کامل حل می شود. مفهوم نحوه وقوع شیوع بیماری در واقع اغلب حتی در خارج از دیدگاه شخص اول مورد توجه قرار نمی گیرد. گاهی اوقات این با رازداری خشمگین همراه است ، گویی دولت قدم می گذارد تا همه چیز را سکوت کند تا اینکه ناگهان از کنترل خارج شود و دنیای متمدن فوراً فروپاشی شود.

این کار برای فیلم هایی است که قبل از دوران رسانه های اجتماعی اکران شده اند ، اما هر چیزی که فراتر از زاکربرگ باشد ، باید حساب های Facebook و Twitter را شروع کند. بیایید در اینجا واقعی باشیم - اگر شخصی از خانه خارج شد و شروع به خوردن چهره دوست یا همکار خود کرد ، می توانید به دلار پایین خود شرط بزنید که برخی از مهره های دیگر قصد دارد گوشی خود را شلاق بزند و آن را ضبط کند ، نه اینکه برای زندگی آنها اجرا شود. بنابراین گفته شد که ایده آخرالزمان در این مرحله اتفاق می افتد بدون آنکه توسط رسانه های اجتماعی به طور کامل و کاملاً هشدار داده شود کاملاً مسخره است.

خون زامبی
صحنه از The Walking Dead

همه ما با نگاه یک زامبی که در خون انسان پوشانده شده است ، به ویژه پس از اعزام یک قربانی ، آشنا هستیم. هیچ کس به فکر فکر نمی کند. از این گذشته ، وعده های غذایی آنها بسیار شدید است. اما در مورد وضعیت معکوس چیست؟ هواداران فیلم زامبی نیز کاملاً عادت دارند که بازماندگان انسانی را که در خون و خون مردگان یکباره زندگی می کردند ، غرق در راه رفتن برای خروج از سناریوهای ناخوشایند عادت کنند. Heck ، The Walking Dead به معنای واقعی کلمه قهرمانان خود را به صورت هدفمند در پوشاندن چیزهای ناگوار قرار داده است تا بتواند از طریق انبوهی از زامبی ها که در معرض دید نیستند ، کمک کند.

اما ، البته ، هر بار که شخصیتی در تمام شخصیت خود (به خصوص چهره آنها) به آن سر می زند ، همه ما شروع به فریاد زدن در تلویزیون های خود می کنیم تا آنها آن را از دهان خود دور نگه دارند. از این گذشته ، نیش زامبی تقریباً همیشه کشنده است و خوردن گوشت آلوده نیز می تواند یک مشکل باشد. حفره ، یک خراش حتی می تواند یک خطر برای سلامتی باشد. بنابراین چرا آنها روی زمین فکر می کنند که خون زامبی در سرتاسر خود نمی تواند آنها را آلوده کند؟ استفاده هدفمند به کنار ، حتی جمجمه های سر و صدا فقط به برخی از خون های آلوده که در همه جا پراکنده شده اند رسیده است. چگونه این مسئله به کسی آلوده نمی شود؟ سلام؟ آیا می توانیم از اینجا پاسخی بگیریم ، لطفاً؟

جاذبه کجاست؟
صحنه از Shaun of the Dead

بزرگترین سوالی که هر فیلم زامبی در تاریخ نتوانسته است پاسخ دهد این است که چرا ما این فیلم ها را دوست داریم که در وهله اول بسیار لکه دار باشند. جاذبه کجاست؟ آنها منزجر کننده ، ناراحت کننده و همه چیز مزاحم هستند. افراد شرور هیچ عمق و پیچیدگی شخصیت ندارند - در حقیقت کاملاً برعکس. مطمئناً پیروی از شخصیتهای اصلی جالب است زیرا آنها سعی می کنند از یک سناریو آخرالزمانی زنده بمانند که در آن تمدن فروپاشی شده است و آنها از شکارچیان به شکار رفته اند ، اما هنوز هم ... چرا زامبی؟

این در مورد کسانی که گوشت خوار ، اساساً نگران کننده هستند ، باعث می شود که ما دوباره به همان مفهوم تهوع آور برگردیم؟ آیا این احتمال خیالی شیوع زامبی در زندگی واقعی است که به طرز وحشتناکی ساعت ها در آخر ما را مسحور می کند؟ یا آیا برخی دیگر از انگیزه های کمتر تعریف شده ، شبیه به تمایل ظاهری ارواح به گله و خوردن گوشت انسان هستند ، که باعث می شود ما به خوبی به زامبی برگردیم؟ یک چیز برای یقین است - این یک روز سرد در جهنم خواهد بود قبل از اینکه فیلم های زامبی بتوانند به طور قطعی به آن پاسخ دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
احد لسانی