مرکز اخبار فیلم و سریال

Zack Snyder's Army of the Dead نقشه ، بازیگران ، تاریخ انتشار

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۲ ب.ظ

توسط مایک Floorwalker / فوریه. 21، 2020 1:15 EST

زاک اسنایدر قصد دارد بازپرداخت بزرگ خود را انجام دهد و زامبی نیز در آن حضور خواهد داشت.

کارگردانی که کار خود را با بازسازی سال 2004 "Dawn of the Dead" از جورج A. رومرو شروع کرد ، با Art of the Dead ، یک زامبی / مجهز به انسان زنده است که در اواخر سال جاری در شبکه نتفلیکس آغاز به کار خواهد کرد. تلنگر یک بازیگر عظیم و با استعداد ، یک بودجه قابل احترام و ... را به ورزش خواهد پرداخت؟ فقط یک تن زامبی.

به نظر نمی رسد این فیلم دنباله ای برای سحر باشد ، اما کسانی از شما که با آن تلنگر آشنایی دارید احتمالاً از بازگشت اسنایدر به ژانر زامبی استقبال می کنند. نه به عنوان یک بازسازی مستقیم به عنوان یک ادای احترام دوست داشتنی ، Dawn یک قطعه لاغر و متوسط ​​فیلم با ژانر شریر و پیموده ای با مایل به طول بود ، به عنوان یکی از بهترین صحنه های افتتاحیه فیلم ترسناک در تمام دوران نیست. براساس آنچه تاکنون در مورد آن می دانیم ، ارتش قرار است کاملاً متفاوت باشد - اما احتمالاً کم کم لاغر است و مطمئناً معنای کمتری نخواهد داشت.

این فیلم عکاسی اصلی را پیچیده است و اسنایدر کاملاً درباره آن صحبت کرده است ، بنابراین ما یک ایده بسیار خوب از آنچه انتظار داریم داشته باشیم. این کارگردان مشهور لیگ عدالت سال 2017 را ترک کرد - و به همراه آن ، DC Extended Universe که او به ساخت آن کمک کرده بود - در وسط تولید خود به دلیل یک فاجعه خانوادگی قرار گرفت و در حالی که فیلمهای DC در غیاب وی بسیار تحسین برانگیز بودند ، خوب خواهد بود. برای دیدن اسنایدر بازگشت به انجام آنچه انجام می دهد بهترین است: فیلم سازی ژانر با یک ضربه سرگرم کننده و خشن.

در اینجا همه چیز راجع به Army of the Dead می دانیم.

طرح ارتش مردگان چیست؟
زاک اسنایدر در مجموعه Army of the Dead Netflix

فیلمنامه Army of the Dead توسط اسنایدر ، جوبی هارولد (پادشاه آرتور: افسانه شمشیر) و شای هاتن (جان ویک: فصل 3 - Parabellum) نوشته شده است ، و این همان چیزی نیست - تکرار می کنیم ، نه - تکرار جنجالی فیلمنامه دنباله مرده Dawn of the Dead که در سال 2008 تکمیل شد (از طریق لیست پخش). این اسکریپت برخی از عناصر غیر ضروری و خشن و "لبه دار" را نشان می دهد که ما در اینجا به آنها نخواهیم رسید ، در حالی که به نظر می رسد ارتش برای یک اوقات خوب و شاد در حال تیراندازی است.

به گفته ScreenRant ، مراکز توطئه تلنگر در شهر لاس وگاس ، که از زمان ظهور آخرالزمان زامبی ها شش سال قبل به یک منطقه قرنطینه تبدیل شده است ، از همه طرف با ظروف حمل و نقل احاطه شده است. هیچ موجود زنده جرات ورود ندارد ... به جز یک پسر (دیو Bautista ، نگهبانان کهکشان) و باند بازمانده از ragtag. شخصیت Bautista در زندگی قبلی ، بدون زامبی ، صاحب یک کازینو بود ، و او دیدگاههای خود را بر اساس محتوای گاوصندوق در محل سابق خود تنظیم کرده است. (ظاهرا ، ارز هنوز در دنیای حمله پس از زامبی خوب است.)

مطمئناً این به نظر می رسد مانند داستانی است که به خوبی درون چرخ دستی اسنایدر قرار دارد و اگر کسی وجود داشته باشد که بتواند کاملاً تصویری را از شهر زامبی در حال عبور از آن تصور کند ، این Bautista است. البته ، کمک خواهد کرد که برخی از بچه ها و جادوگران زیبا ، در کنار او قرار بگیرند ، و اسنایدر با کمک یک بازیگر پر از آن ها کمک کرده است.

چه کسی در بازیگران ارتش مردگان حضور دارد؟
بازیگران ارتش از مردگان نتفلیکس

Army of the Dead's Cast ممکن است با نام خانوادگی موجود نباشد ، اما دسته ای است که در مجموع در حدود یک تن متریک از bonafides ژانر وجود دارد. شاید آشناترین چهره برای بینندگان نتفلیکس: تئو روسی که در اواخر مورد علاقه هواداران قرار گرفته بود ، لوک کیج مارول را به عنوان هرنان "سایه" های آلوارز را تاسف داد.

همچنین در بین نامهای قابل تشخیص در بازیگران: Omari Hardwick ، ​​ستاره سریال درام جنایی Starz Power؛ Garrett Dillahunt ، یک عضو معمولی در AMC's Fear the Walking Dead؛ کریس دلیا ، که در فیلم سینمایی NBC Undateable بازی کرد. پس از آنها ، به هیرویوکی سانادا (وست ورلد) ، الا پورنل (خانه خانم پرگرین برای کودکان عجیب و غریب) ، آنا دو لا Reguera (همکار ستاره هاردویک) ، نورا آرنزدر (موتسارت در جنگل) ، رائول کاستیلو می پیوندند. (چاقوها) ، چلسی ادموندسون (نیمه شب ، تگزاس) ، رابی درافل (سنگهای ناخوشایند) و سامانتا وین (زن شگفت انگیز).

این یک گروه کاملاً واجد شرایط برای اعدام ، دزد زامبی است. heck ، Dillahunt حتی تجربه مرتبط با ردیف ارواح را دارد. همه آنچه در این مرحله باید بدانیم این است که ، چه موقع می توانیم ارتش مردگان را جلوی چشم های چشم خود بگیریم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
احد لسانی