مرکز اخبار فیلم و سریال

ساعت نیمه شب

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۶ ب.ظ

زامبی ها و خون آشام ها و شهرت قبل از مشهور لوار برتون جونیور ، اوه من! این نیش سرگرم کننده زامبی در سال 1985 ، علی رغم اینکه زمان زیادی را به خود جلب نمی کند و یا مورد تحسین منتقدین قرار نمی گیرد ، که اغلب آن را به عنوان لنگه غیرقابل تحمل و یا در زیر برخی از فیلم های نانوشته فیلم زامبی بی اعتبار می کنند. ساعت Midnight Hour غیر از فرمانده ستوان Geordi La Forge (شما می دانید پیش از او کلاهبردار badass شرکت USS Enterprise-D بود) در نقش اصلی قبل از شهرت Star Trek خود حضور داشت. این فیلم همچنین نشانگر آغاز زندگی حرفه ای ستاره اسبق کودک ماکولی کولکین است ، زیرا او به عنوان یک ترفند یا مربی جوان ظاهر می شود.

فیلم ساخته شده برای تلویزیون به فرمول بسیار استانداردی می خورد و به همه پست های بازرسی اساسی که وحشت دهه 80 را تشکیل می دهند برخورد می کند. گروهی از نوجوانان مبهم؟ بررسی. اتفاقات اسرارآمیز و غیرقابل توضیح در شب هالووین اتفاق می افتد؟ بررسی دوبار کلاهبرداران ارواح ، یک جادوگر باستانی خزنده ، و ارواح ناخوانده در یک مهمانی صحنه و لباس غافل می شوند؟ بله ، به نظر می رسد مانند همه چیز پوشیده شده است. ساعت Midnight Hour یک فیلم زامبی با تماشای آسان است و حتی دوست داشتن آن نیز ساده تر است ، جمله ای که فرقه های زیر را می توان به راحتی (با دیدن شما در حال آمدن) است.

[REC]

در حالی که این فیلم از نوع فیلمبرداری موفقیت قابل توجهی را در بین تماشاگران بین المللی مشاهده کرد ، اما نتوانست جای پای خود را در زمین آمریکایی به جز یک بازسازی تحت عنوان قرنطینه پیدا کند. [REC] به کارگردانی فیلمسازان Jaume Balaguero و Paco Plaza ، [REC] یک لذت اسپانیایی اسپانیایی است ، پر از افشاگری های خام (که این باعث برنده شدن هر تماشاچی خواهد شد) و زامبی های ناخالص است. برخلاف دیگر فیلم های ترسناک که یک واقعه خانگی واقعی / مبتنی بر یک واقعیت واقعی را به نمایش می گذارند ، [REC] برخی از کارآزموده های لرزان ، ذاتی از ترس های پرش و تنش کافی را برای رها کردن حلقه های عرق ناشی از اضطراب در اطراف پیراهن شما فراهم می کند.

دسترسی و احساس واقعی زندگی فیلم فراتر از ترکیب آن و داستان آن است. [REC] مخاطبان را با دست به خود جذب می کند و آنها را وادار می کند تا آنچه را که برای یک خبرنگار خوب و فیلمبردار او اتفاق می افتد ، در هنگام موج گرفتن از زامبی های اوج ، دنبال کنند. Spoiler: چیزهای بد ، این چیزی است که اتفاق می افتد. به راحتی ترسناک ترین فیلم موجود در این لیست ، توصیه می کنیم این وسط را در اواسط روز تماشا کنید ... با تمام چراغ های روشن ... به همراه برخی از دوستان و یک کیت آماده سازی زامبی. (شما هرگز نمی توانید خیلی آماده باشید.)

ذکر افتخاری به دنباله فیلم ، [REC] 2 می رود ، که به نوعی حتی نگران کننده تر و منزجر کننده تر از نسخه اصلی است. براوو ، بالاگوئرو و پلازا.

پرواز مردگان زنده

پایان دادن به لیست ما یک فیلم B است که هیچ مانعی ندارد. با این فرضیه که عملا التماس می کند که مارها را به خوبی به نقل از ساموئل ال جکسون بکشاند ، ممکن است پرواز از زندگی مردگان به عنوان کاملاً احمقانه نوشته شود تا به غیر از یک نگاه خنده گذار ، به او چیز دیگری داده شود. فیلم مستقیم به فیلم ضعیف ، زانی و فوق العاده خودآگاه است. اکشن و نقش برجسته آن (که ذکر زامبی های کاملاً شگفت آور نیز ساخته نشده است) آن را بالاتر از فیلم های دیگر در ژانر قرار می دهد. اگرچه از نظر فنی لکه ای کم تصفیه شده است ، اما هنوز به شدت کم ارزش است.

توصیه شده
بعدی
حقیقت غیرقابل توصیف The Walking Dead
توسط آماندا ژوئن بل / اکتبر. 19، 2016 10:00 EST / بروزرسانی شده: 26 فوریه 2018 10:19 صبح EST

با همه اقدامات ، The Walking Dead برای AMC موفقیت گرداب بوده است ، و رتبه بندی های بالای آن اثبات می کند که شوق فرهنگ پاپ زامبی اخیر بیش از برخی از محو های فلاش در تابه بود. هرچند نمایش سودآور است ، اما بدون سهم منصفانه آن در موضوعات. این تاریخچه The Walking Dead است که شاید شما از آن مطلع نباشید.

منو بزن ، ربی
گتی ایماژ

هنگامی که رابرت کرکمن ، نویسنده کتاب طنز برای اولین بار با مفهوم The Walking Dead آشنا شد ، او نمی خواست که ایده او در بعضی از توده های زامبی عمومی فرو رود ، بنابراین او چیز دیگری اضافه کرد: بیگانگان. کرکمن فاش کرد که وقتی برای اولین بار در مورد ایده های داستان خود به کمیک های تصویر نزدیک شد ، آنها فکر کردند که به قلاب اضافی احتیاج دارد ، بنابراین او عنصری از دنیای دنیای دیگر را پرتاب کرد ، و اظهار داشت که زامبی های او می توانند توسط بیگانگان به زمین فرستاده شوند. کرکمن هرگز قصد نداشت در آن مسیر نقشه دنبال کند ، اما چراغ سبز را به او داد. سرانجام ، کیرکمن در شماره شماره 75 به موضوع بیگانگان بازگشت ، که شامل یک جایزه (غیر متعارف) است که به عنوان نوعی ادای احترام به این مفهوم اصلی است.

هنرمند نیش می زند
گتی ایماژ

تونی مور ، که آثار هنری او در شش شماره اول سریال طنز کرکمن ظاهر شد ، پس از این که احساس کرد در امضای حقوق مالی خود برای حق رای دادن ، گول خورده است ، علیه نویسنده (دوست کودکی اش) شکایت کرد و یک بار به او مدیون بخش قابل توجهی از پای مغزی بود. این سریال بزرگ شد کیرکمن مخالفت کرد و دادخواستی علیه مور ارائه داد ، و ادعا کرد که وی با محرمانه بودن او توافق نامه محرمانه بودن آنها را نقض کرده است. این دو در سال 2012 به طور مسالمت آمیز اختلافات خود را برطرف کردند ، اما بیشترین هزینه برای هر دو ، دوستی دیرینه آنها بود.

قبل از پیدا کردن خانه توسط دو شبکه رد شد

در حالی که ممکن است The Walking Dead برای همان شبکه ای که همه ما را به ارمغان می آورد ، فاقد محرک باشد

با شکستن بد ، AMC اولین جایی نبود که این نمایش توسط تولید کنندگان به نمایش درآمد. گرگ نیکوترو به The Huffington Post گفت که گیل هارد در ابتدا به شبکه های دیگر از جمله NBC و HBO در مورد اقتباس سریال رابرت کرکمن نزدیک شد ، اما آنها از او خواستند که در مورد عامل گور سازش کند ، چیزی که به عنوان یکی از اصلی ترین برنامه های تلویزیونی با AMC اجرا شد. .

نیکوترو گفت: "از خوبی های ما در AMC متلاشی شدیم." "آنها این نمایش را کاملاً به دست می آورند. از همان ابتدا ، آنها کاملاً به آنچه که ما سعی در انجام این سریال داشته ایم کاملاً اعتماد و پشتیبانی کرده اند." مطمئناً ، این سلطنت آزاد خلاق ثابت می کند که از نظر رده بندی به همان اندازه سود زیادی در شبکه دارد و HBO بزودی در بخش های گریم ، گور و گوت با بازی Game of Thrones پیروی از خواستگاری خواهد کرد.

درباره آن موسیقی مقدماتی تاریک

Bear McCreary مسئولیت موسیقی مقدماتی شبح وار است که همه ما را به حالت وحشتناک تسلیم شدن The Walking Dead رهنمون می کند ، و ، بله ، او قصد داشت از همان ابتدا خیال انگیز باشد. وی در مصاحبه ای با MTV News در سال 2010 توضیح داد که می خواهد با "یادداشت های مهم" شماره افتتاحیه خود حس "خالی بودن" را ضبط کند ، زیرا این احساس او از تماشای هنر مقدماتی است که وی برای نمایش نشان داده است: " من می خواستم چیزی را ایجاد کنم که در ذهن شما گیر بیفتد ، به طوری که وقتی آن را می شنوید ، به فکر The Walking Dead باشید. " ماموریت انجام شد.

خداحافظی غیر منتظره فرانک دارابونت
گتی ایماژ

در ابتدا ، The Walking Dead اثر AMC اثر انگشت فرانک دارابونت را در همه جا داشت ، از نظر سبک و همچنین با انتخاب اعضای اصلی بازیگران (ملیسا McBride ، لوری هولدن ، و به ویژه جفری DuMunn) قبلاً با او کار کرده بودند). اگرچه در یک تصمیم شبکه تعجب آور ، دارابونت با وجود موفقیت در رتبه بندی اولیه ، از فصل دوم رونمایی شد.

AMC که در آن زمان با سازندگان برنامه Mad Men و Breaking Bad در رابطه با مشکلات مالی بود ، تصمیم گرفت بودجه تولید خود را در The Walking Dead و Darabont را به دلیل اختلافات خلاقانه و مدیریتی کاهش دهد. گلن مززارا که قبل از تبلیغ به عنوان سرپرست ، دارابنت دوم برای نمایش بود ، گفت: این شکاف ناشی از ترکیبی از اصطکاک بین دارابونت و کرکمن ، عدم انعطاف پذیری شبکه در مدت زمان آماده سازی برای حضور در فصل دوم سریال ، و قدرت دارابونت به عنوان فیلمساز است. و نه یک سالن نمایش که منجر به شکاف شد. به طور واضح دارابونت یکی از میلیون ها بیننده فعلی نیست و دمنون او را دنبال کرد.

پس از رها شدن ، دارابونت اقدام به پیگرد قانونی علیه AMC کرد و با بیان این جمله که این شبکه با کاهش بودجه نمایش علیرغم موفقیت در رتبه بندی و متهم کردن مدیران به ابتکار ابداع دلایل آتش سوزی وی ، "مشکلات سطح بحران" را ایجاد کرد. در اواخر سپتامبر سال 2016 ، وکلای دارابونت فاش کردند که به دنبال خسارت بیش از 280 میلیون دلار بودند ، رقمی که بیانگر ادعای پرونده آنها مبنی بر اینکه AMC با کاهش مصنوعی هزینه پروانه نمایش ، از درآمد درآمد Darabont را محروم می کند. به گفته قاضی رئیس پرونده ، بعید است که دادگاه قبل از سال 2018 مشاهده شود - فرصت زیادی برای اتهامات بیشتر بین دارابونت و روسای سابق وی باقی مانده است.

نمایشگاه دوم نیز به سرعت جای خود را به دست آورد

پس از عزیمت به موقع دارابونت از سریال ، معاون او ، گلن مززارا برای فصل دوم معرفی شد. اما تصدی وی در صدر مدت طولانی دوام نخواهد داشت. پس از اتمام تولید در فصل دوم ، از اسکات گیمپل نویسنده خواسته شد تا صدرنشینی را برعهده بگیرد ، در حالیکه مازارا خداحافظی نادرست از شبکه را به دست آورد. شایعات شایع شد که این کرکمن بود که برکناری خود را ارکستر کرد ، اما کرکمن با گفتن رولینگ استون این مسئله را تکذیب کرد: "مایه تاسف است وقتی کسی از قد و قامت خود شروع به گفتن چیزهایی کند ، زیرا به نظر می رسد که آنها در این امر واقف هستند ، اما واقعاً اینگونه نیستند. قطعاً بی دست و پا است زیرا این طور نیست که من کسی اخراج شده باشد. "

از طرف وی ، مزرارا اختلافات خلاقانه را دلیل دومین تعویض خانه عنوان کرد و گفت: "نمی توانم بگویم" من می خواستم این کار را بکنم ، آنها می خواستند این کار را انجام دهند. " این فقط یک تجمع اختلاف در لحن ، رویکرد ، داستان پردازی است. هیچ چیز مشترکی وجود نداشت. بهتر است به طور دوستانه تقسیم شود. "

اولین کسی که در این نمایش بازیگر شد ، کسی که فکر می کنید نبود

با توجه به اینکه او چهره اصلی سریال برای کل نمایش بوده است ، طرفداران Walking Dead ممکن است گمان کنند که اندرو لینکلن اولین شخصی بود که برای نقش ریک گریمز در این نمایش انتخاب شد. اما در کمال تعجب چنین نبود. لینکلن به هالیوود ریپورتر گفت که وی در واقع پس از لنی جیمز بازیگر شد ، که شخصیت مورگان را در خلبان بازی کرد و بعد از آن برای چند فصل ناپدید شد تا اینکه در میانه فصل 3 بازگشت.

اندرو لینکلن تقریباً به جای آن نقش دیگری را بر عهده گرفت

در مورد عمده درهای کشویی هالیوود ، اندرو لینکلن تقریباً به عنوان کلانتر ریک بازیگر نبود زیرا او در آن زمان نقشی را در فیلم دیگری پذیرفته بود. اما زندگی به گونه‌ای شد که وی با انجام آن فیلم فیلم را ساخت ، زیرا همانطور که به او گفت ، هالیوود ریپورتر ، فرزند دوم او اندکی قبل از اینکه انتظار می رود فیلم شروع به تولید کند متولد شد

او تصمیم گرفته بود که به قصد فرار از آن فرار کند. وی گفت: "من دوستی پیدا کردم که در این فیلم جایگزین من شود و فردای آن روز ، این فیلمنامه از AMC پخش شد. من حتماً با فرانک [دارابونت] در رادار آنها بوده ام و او از من خواسته بود که تست کنم. این باورنکردنی بود." .

بعداً او فاش کرد که او برای حضور در استماع ، واقعیت حضور دارابونت بود ، و او معتقد بود که این نمایش می تواند آینده واقعی داشته باشد و ارزش آن را دارد که خانواده در حال رشد خود را برای آن جابجا کند. او به رولیینگ استون گفت: "فرانک با ما در مورد هواپیما صحبت کرد."

پیش داریل دیکسون

داریل دیکسون ، قهرمان کمان کمان نورمن ریدوس به عنوان یکی از علاقه مندان به نمایش در این نمایشگاه ظاهر شد ، اما ریدوس در ابتدا برای بخشی از مرل دیکسون (که قبلاً به مایکل روکر واگذار شده بود) استماع می کرد. Showrunners او را خیلی دوست داشت و بخشی از Daryl (شخصیتی را که مانند Merle در فیلم های کمیک ظاهر نمی شود) ایجاد کرد. داریل با وجود حمل و نقلهای هوادار بسیاری از طرفداران او با خانمهای مختلف در این نمایش ، به طور هدفمند برای حفظ جذابیت اسرارآمیز خود "غیر جنسی" را ترک کرده است.

فعالیت های بازیگران جنایی
گتی ایماژ

برخی از اعضای بازیگران The Walking Dead برای رفتار بد دوربینشان در نزدیکی مجموعه جورجیا ، خود را در آب گرم یافتند. ابتدا ، در سال 2012 ، بازیگر اسکات ویلسون به دلیل رانندگی در حالت مستی دستگیر شد و گفته می شود که وقتی پلیس از آنجا خارج شد ، "به نوبه خود یوگا را به جای آزمایش هوشیاری میدانی انجام داد". (شخصیت او هرشل ، طرفداران ممکن است به خاطر بیاورند ، یک الکلی در حال بهبودی در این نمایش بود.) سپس در سال 2015 ، ست گلیام ، که نقش روحانی گابریل استوکس را بازی می کند ، نیز به دلیل DUI (و همچنین رانندگی بی پروا و داشتن ماری جوانا) دستگیر شد. برای سرعت در 107MPH در یک منطقه 55MPH متوقف شد.

در یک صحنه ، تیم SWAT پرتلاش بود

در طول تولید قسمت دوم این فصل افتتاحیه ، بازیگران و خدمه The Walking Dead مجموعه ای از بازدیدکنندگان غیر منتظره را بدست آورد: تیم SWAT پلیس. مایکل روکر در پشت بام تیراندازی اسلحه مرل را برای شبیه سازی یک تیرانداز از خفا تیراندازی زامبی انجام داد اما تماشاگران رفتار او را برای معامله واقعی اشتباه کردند و در پلیس تماس گرفتند.

همانطور که بعداً راکر در خصوص ویژگی های پشت صحنه برای این فصل توضیح داد: "شما می دانم که زامبی ها شلیک می کنم ، و من واقعاً هیچ نگرانی برای آن ندارم تا اینکه اولین شلیک را گرفتم و دیدم که مردم می پرند و دویدن می کنند. آنها قبلاً تیم SWAT را اعزام کرده بودند. مأمور گفت: "خواهش می کنم ، بایستید." در سال 2016 ، خانواده ای بزرگ فالز ، مونتانا ، پس از آنکه همسایگان در یک حادثه خشونت خانگی احتمالی درگیر با اسلحه در داخل منزل خود تماس گرفتند ، توسط پلیس فریب خوردند ... زیرا آنها در حال تماشای این نمایش به اندازه کافی بلند بودند که همسایه ها آن را بشنوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
احد لسانی